Wacky_Life

 

 

Mendum - Stay With Me (Krys Talk Remix) [NCS Release]

Official Video: https://www.youtube.com/watch?v=_95eFs4sHZs

soundcloud.com

 

 

The fire makes the city look so bright. 
그 불은 도시를 매우 밝게 만들어.
Close your eyes and just stay tight 
눈을 감고 그냥 가만히 있어봐
We have to go. 
우리는 가야 해.
Stay with me while we leave
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘 
Don't worry just believe me 
걱정마 그냥 나를 믿어줘
This journey will relieve us 
이 여행은 우리를 안도하게 해줄거야
Stay with me while we leave 
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘
Stay with me while we leave 
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘
Don't worry just believe me 
걱정마 그냥 나를 믿어줘
This journey will relieve us
이 여행은 우리를 안도하게 해줄거야 
Stay with me while we leave
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘 
Stay with me 
나와 함께 있어줘


Stay with me while we leave 
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘
Don't worry just believe me 
걱정마 그냥 나를 믿어줘
This journey will relieve us 
이 여행은 우리를 안도하게 해줄거야
Stay with me while we leave 
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘
Stay with me while we leave 
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘
Don't worry just believe me
걱정마 그냥 나를 믿어줘 
This journey will relieve us 
이 여행은 우리를 안도하게 해줄거야
Stay with me while we leave 
우리가 떠나는 동안 나와 함께 있어줘
Stay with me
나와 함께 있어줘

 

 

 

 

 

 

 

2014.11.06
- 후렴구 전 여성보컬 느낌이 OCN 드라마 '아름다운 나의 신부' ost 인 노래 

공유하기

facebook twitter kakaoTalk kakaostory naver band
loading