Wacky_Life

 

 

Cartoon - Why We Lose (feat. Coleman Trapp) [NCS Release]

Listen on YouTube: http://youtu.be/zyXmsVwZqX4 Listen on Spotify: http://spoti.fi/1HDRm1h

soundcloud.com

 

I don't know what you want 
난 네가 무엇을 원하는지 모르겠어
Let's have a bit of fun 
좀 놀아보자
Till I downfall
내가 몰락에 이르기 까지 
My love, if you feel like I do right now 
내 사랑, 만약 네가 내가 지금 당장 하고 싶은 것처럼 느끼면
Don't say you're on the run 
도망 치고 있다고 말하지 말아줘
To the other side, my love 
다른 쪽으로, 내 사랑


You say you wanna try 
넌 네가 시도하고 싶다고 말하는데
But you never do 
그러나 넌 하지 않았어
Sugar there's a reason 
자기야 거기에 이유가 있어
Why we lose 
왜 우리가 지는지


You say you wanna cry 
넌 네가 시도하고 싶다고 말하는데
But you never do 
그러나 넌 하지 않았어
Sugar there's a reason 
자기야 거기에 이유가 있어
Why we lose 
왜 우리가 지는지


I don't know what you want 
난 네가 무엇을 원하는지 모르겠어
Let's have a bit of fun 
좀 놀아보자
Till I downfall
내가 몰락에 이르기 까지 
My love, if you feel like I do right now 
내 사랑, 만약 네가 내가 지금 당장 하고 싶은 것처럼 느끼면
Don't say you're on the run 
도망 치고 있다고 말하지 말아줘
To the other side, my love 
다른 쪽으로, 내 사랑 


You say you wanna cry 
넌 네가 시도하고 싶다고 말하는데
But you never do 
그러나 넌 하지 않았어
Sugar there's a reason 
자기야 거기에 이유가 있어
Why we lose 
왜 우리가 지는지


You say you wanna cry 
넌 네가 시도하고 싶다고 말하는데
But you never do 
그러나 넌 하지 않았어
Sugar there's a reason 
자기야 거기에 이유가 있어
Why we lose 
왜 우리가 지는지 


You say you wanna cry 
넌 네가 시도하고 싶다고 말하는데
But you never do 
그러나 넌 하지 않았어
Sugar there's a reason 
자기야 거기에 이유가 있어
Why we lose 
왜 우리가 지는지

 

 

 

 

 

 

 

2015.06.13
- 미디움 템포의 가사 느낌을 살려 영상을 만들면 될 것 같은 노래

공유하기

facebook twitter kakaoTalk kakaostory naver band
loading