Wacky_Life

 

 

Umpire - Gravity (feat. Liz Kretschmer)[NCS Release]

Listen on YouTube: http://youtu.be/1iDTrK2EAfI Listen on Spotify: [coming soon] Support on iTunes: [coming soon]

soundcloud.com

You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이
You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이


You’re like poetry  
당신은 시와 같아요
The crazy whirlwinds blows dust
미친 회오리바람은 먼지를 날려
From the corners of my mind  
내 마음의 한 구석에서
Been long since last touched for the first time  
처음에서 마지막 손길이 닿은지 오래 되었어


Thought I was crazy  
내가 미쳤다고 생각했었어
Til I reached out, and  
내가 도달할 때까지, 그리고
Saw your hand there  
거기에서 네 손을 봤어
Waiting for mine  
내것이 되길 기다리고 있어
Like the stars had all aligned  
별들이 모두 정렬된 것처럼


And I breathe your aura,  
그리고 난 당신의 기운을 호흡해요,
Cannot leave your aura,  
당신의 기운에서 떠날 수 없어요,
You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이
You don't have try yet,  
당신은 아직 시도하지 않았어,
It’s just like a magnet,  
그것은 그저 자석 같아,
You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이


You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이


Feel your energy  
너의 기운을 느껴
When our eyes touched
우리가 눈을 마주칠 때  
So familiar deep inside,  
마음 속 깊게 너무 친숙해
Like you were already mine  
마치 네가 거의 내 것인 것처럼


Surreal to me  
나에게 비현실적이야
How you make me feel wild and calm at the same time,  
어떻게 당신이 나를 동시에 성나게 하고 침착하게 하는지,
Never felt so alive.  
결코 살아있음을 느끼지 못했어.


Thought I was crazy  
내가 미쳤다고 생각했었어
Til I reached out, and  
내가 도달할 때까지, 그리고
Saw your hand there  
거기에서 네 손을 봤어
Waiting for mine  
내것이 되길 기다리고 있어
Like the stars had all aligned  
별들이 모두 정렬된 것처럼 


I’ll lay, beside, today, tonight  
난 놓을거야, 옆에, 오늘, 오늘밤에
Your vibe, desire, our eyes, on fire  
너의 시선, 갈망, 우리의 눈에서, 불타듯이


And I breathe your aura,  
그리고 난 당신의 기운을 호흡해요,
Cannot leave your aura,  
당신의 기운에서 떠날 수 없어요,
You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이
You don't have try yet,  
당신은 아직 시도하지 않았어,
It’s just like a magnet,  
그것은 그저 자석 같아,
You have me like gravity  
당신 곁에 제가 있어요 인력같이 


You have me like gravity 
당신 곁에 제가 있어요 인력같이

 

 

 

 

 

 

2015.03.24
- 사랑에 빠진 노래

 

공유하기

facebook twitter kakaoTalk kakaostory naver band
loading